Dureri articulare după antrenament, De Ce Articulațiile Îmi Fac Rău După Un Antrenament - Metode simple care reduc durerea de genunchi


Astăzi vei afla care sunt riscurile pentru articulaţii.

Obține un Program Personalizat

Acest pericol este şi mai real. Încercând să ridice o greutate având o tehnică greşită, novicii transformă antrenamentele într-o luptă cu greutăţile, scopul căreia este de a le ridica în ruptul capului. Traiectoria incorectă a mişcării este cauza principală a distrugerii articulaţiilor.

Soluţia: însuşeşte tehnica corectă. În mod ideal — cu instructorul.

Dureri articulare la cot după antrenament

Efectuează denumirea unguentelor pentru osteochondroza coloanei vertebrale cervicale în faţa oglinzii pentru a controla mişcările.

Efectuarea frecventă dureri articulare după antrenament sală a aceluiaşi exerciţiu fără o recuperare corespunzătoare, de asemenea, duce la uzarea cartilajului articulaţiei.

dureri articulare după antrenament simptome ale bolii gleznei

Are însemnătate şi suprafaţa în care lucrezi. Ar trebui alternată. Soluţia: restabileşte-te cel puţin o zi după ce ai lucrat cu un anumit grup dureri articulare după antrenament.

Alternează sarcinile în diferite suprafeţe — da, nu este atât de simplu, de aceea alcătuieşte un program.

  1. Ce se intampla cu articulatiile tale cand faci sport?
  2. 9 modalităţi de a-ţi distruge articulaţiile la antrenament - Om Activ
  3. Cum De A Reduce Durerea Articulațiilor După Antrenament

Fireşte dacă eşti în faza de pregătire pentru campionatul de bodybuilding sau dacă scopul tău e să arăţi la fel, atunci n-ai decât s-o faci. Însă articulaţiile ar putea să nu fie de aceeaşi părere. Dacă te antrenezi pur şi simplu pentru a fi într-o condiţie fizică bună, atunci sarcina trebuie să fie moderată.

dureri articulare după antrenament recenzii ale tratamentului cu unguente pentru osteochondroză

În cazul în care suferi de disfuncţii legate de spate, ar fi bine să renunţi parţial sau complet la asemenea exerciţii. Chiar dacă o duci bine la acest capitol, reduce la minimum versiunile dinamice ale acestor exerciţii şi nu le efectua cu greutăţi mari — prea mare este povara asupra articulaţiilor în timpul executării lor.

Soluţia: efectuează exerciţii cu sarcină axială în dinamică cel mult de două ori pe săptămână. Evită această greşeală.

Exercitii ptr sold acasa - Fiziolife Medica - fizioterapeut Eduard Popa

Articulaţia coxofemurală şi cea a genunchiului sunt puse la grea încercare în timpul alergărilor, iar aici se adaugă şi kilogramele în plus. Soluţia: foloseşte bicicleta eliptică 6Ignorarea centurilor şi bandajelor pentru genunchi, coate şi mâini Protejează-te în timpul efectuării exerciţiilor complexe care implică mai multe articulaţii — aşezări, tracţiune şi ridicarea greutăţilor.

Bandajele elastice sporesc presiunea în articulaţii, făcând mai controlată şi protejată mişcarea lor.

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului?

Soluţia: utilizează bandajele în timpul efortului maximal şi scoate-le imediat dureri articulare după antrenament îndeplinirea completă a exerciţiului. Tu şi organismul tău înţelegeţi diferit intensitatea sarcinilor fizice.

dureri articulare după antrenament articulația degetului mare al piciorului drept

Ceea ce ţie îţi aduce plăcere — alergările, săriturile, lucrul cu greutăţi — pentru articulaţii este o grea încercare. Despre aceasta am scris detaliat aici. Soluţia: în scop profilactic ia un curs de condroprotectoare de două ori pe an. Dacă au apărut dureri, adresează-te medicului. Asta pentru că discurile cartilaginoase conţin o mare cantitate de apă.

Dureri articulare în timpul antrenamentului în greutate.

În caz de deshidratare ele se usucă, alunecă mai rău și se rod în contact cu țesutul adiacent preponderent de cel osos.

Soluţia: citeşte aici care este norma ta de consum a apei şi respect-o. Exact, anume articulaţiile, nu doar muşchii. Încearcă să faci sfoara şi analizează-ţi senzaţiile.

dureri articulare după antrenament tratamentul artrozei și osteoartrozei

Vei înţelege că te împiedică s-o faci anume blocajele din articulaţii, dar nu muşchii duri, precum credeai. Yoga, pilates, stretching — iată ce te va ajuta. Soluţia: practică acest gen de antrenamente cel puţin o dată pe săptămână.

dureri articulare după antrenament tratament articulatii ciobanesc german

Dacă durerile se manifestă deja, consultă un medic. Mai ales dacă acestea persistă mai mult de o lună. Nu-ţi pune mari speranţe în creme şi suplimente nutritive — acestea sunt o soluţie temporară.

Nu lăsa problema să se agraveze.

dureri articulare după antrenament dureri de umăr post traumatice