Dureri articulare la cot în timpul exercițiului


Urmează următoarele sfaturi pentru a evita probleme și durerile articulare. Antrenamentul repetitiv cu greutăți mari nu a fost conceput pentru sănătatea articulațiilor.

Mai devreme sau mai târziu, îți vei da seama că ai dureri în umeri, genunchi, coate sau șolduri. Mulți dintre noi doar le ignorăm și trecem mai departe, antrenându-ne la fel de intens, asta până când durerea devine insuportabilă.

Dureri incheieturi - zgomote-trosnituri - evitarea si reducerea durerilor - ce sunt articulatiile

În loc să înduri durerea sau să te bazezi pe calmante pentru a putea progresa, ar trebui să încerci să rezolvi problema. Poți începe prin a pune în aplicare următoarele 5 sfaturi utile ce îți vor reduce sau chiar elimina durerea din timpul antrenamentului.

artroza articulațiilor falangale ale mâinii

Chiar dacă nu ai dureri acum, aceste sfaturi sunt bune de luat în considerare. Dacă le aplici de la o vârstă fragedă, nu vei avea probleme pe viitor, sau dacă vei avea ele vor fi mult mai mici.

Dacă doare, nu îl fă. Caută exerciții similare, alternative Un doctor fizioterapeut ți-ar spune că, dacă un exercițiu doare, nu îl fă. Dar asta nu înseamnă că trebuie să abandonezi acea mișcare cu totul. De exemplu, persoanele cu probleme la umeri, nu se descurcă prea bine la împinsul din culcat cu haltera. Umerii sunt blocați într-o singură poziție, nepermițându-ți să eviți durerea.

  • Amortirea mainii
  • Dureri de cot prim ajutor Boala cotropitala in articulatie, ce sa faci, primul ajutor

Un exercițiu compus precum împinsul din culcat poate agrava durerea pe care o simți deja în umăr. În schimb, încearcă un exercițiu de izolare precum fluturările cu gantere sau la scripete. Ele pot lucra bine pieptul, în timp ce îți permit să schimbi unghiul sub care lucrezi pentru a evita durerea. Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Dar sunt și alte opțiuni.

Totul stă în experimentare.

Obține un Program Personalizat

Trebuie să vezi ce mișcări poți face în timp ce eviți durerea. Dacă simpla schimbare a poziției palmelor din timpul împinsului din culcat ajută, atunci fă-o!

umflarea brațului după o fractură a articulației cotului

Dacă în loc de împins cu haltera vei face împins cu gantera, nu este nici o problemă. Încearcă un exercițiu și, dacă simți dureri, schimbă puțin unghiul sub care lucrezi. Dacă durerea persistă, mai schimbă unghiul sau treci la următorul exercițiu similar. Dacă nu ești un expert în exerciții, pe blog ai multe articole ce te pot ajuta.

Dureri articulare la cot în timpul exercițiului

Recomandarea mea este să începi cu secțiune de exerciții în care explic câteva exerciții de bază. Controlează-ți mișcarea și evită balansul Orice exercițiu ce îți permite să trișezi folosind balansul îți va permite să folosești și o greutate mult mai mare decât ai folosi într-un exercițiu asemănător cu formă strictă. Nimic nu agravează mai mult durerea decât durere ascuțită în articulație unei greutăți prea mari pe bară și utilizarea unei forme greșite.

De fapt, majoritatea durerilor articulare și rupturilor de mușchi provin din greșeala aceasta. Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Dacă te bazezi pe șolduri când faci flexii cu haltera sau pe smucituri când faci ramatul, atunci sigur tendinita calcai este prea mare. Știu că o greutate mare aduce creșteri atât în masă cât și în forță, dar dacă aceasta este prea mare vei pune mult stres pe articulații, ligamente și tendoane.

Deci, taie din greutate și străduiește-te să ai formă bună și o mișcare controlată, eliminând balansul.

Artroplastia de cot – dr. Mihai Tudor Gavrila

Asigură-te că încălzirea este primul lucru pe care îl faci Cum este încălzirea pentru majoritatea oamenilor? Exact la la ora de sport: plictisitoare. Este ca și când te-ar trimite mămica să te speli pe dinți înainte de culcare. Însă asta nu înseamnă că ea nu este benefică. De fapt, cu cât înaintezi în vârstă și în dureri articulare la cot în timpul exercițiului, cu atât îți dai seama cât de importantă este ea.

  • Simptomele sinuzite articulare și tratament
  • Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului - Stai în Formă!

Dacă nu mă crezi, întreabă orice sportiv ce are mai mult de 5 ani de experiență. Majoritatea îți vor spune că ar fi trebuit să facă mai multă încălzire.

articulația degetului mare de pe braț doare

Însă ceea ce nu știai despre încălzire este că aceasta nu te ajută doar să ridici o greutate mai mare. Ea face mai fluidă mișcarea din timpul antrenamentului, pregătind mușchiul, articulațiile și ligamentele.

Рубрика: Dureri de spate

În plus, încălzirea crește dilatarea vaselor de sânge, aducând mai mult sânge în mușchi și ajutând la pompare. Fă o încălzire de minute înaintea fiecărui antrenament. Fă exerciții folosind greutăți foarte mici. Astfel vei activa fibrele musculare și vei pregăti conexiunea dintre minte și mușchi, oferindu-ți o contracție veritabilă. Lasă tehnica de pre-obosire să îți reducă greutatea Ce este tehnica de pre-obosire?

Prim ajutor in caz de luxatie a cotului Dureri de cot prim ajutor, Navigare principală Gută a articulației cotului Această boală este asociată cu un stil de viață anormal al unei persoane, cu mobilitatea, băutul și mâncarea. Uneori gută poate fi moștenită.

Să folosim un exemplu. În mod normal ai începe un antrenament cu un exercițiu compus, cum ar fi deadlift-ul, ramatul, tracțiunile, împinsul din culcat sau genuflexiunile. Cu tehnica de pre-obosire vei dureri articulare la cot în timpul exercițiului ceva diferit. Vei începe antrenamentul cu un exercițiu de izolare înainte celui compus, cum ari fi extensiile de picioare înaintea genuflexiunilor.

De ce ai face asta?

Dureri de cot prim ajutor, Navigare principală

Pentru că această tehnică pre-obosește mușchiul, permițându-ți să folosești o greutate mai mică ce va reduce posibilitatea folosirii balansului. Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Această tehnică combinată cu încălzirea oferă articulațiilor și ligamentelor suficient timp pentru a fi bine încălzite înainte de a intra în exercițiile mai dificile.

Dacă începi un exercițiu compus precum genuflexiunile cu mușchii puțin obosiți, nu va trebui să încarci bara atât de mult. Totuși, vei obține răspunsul hipertrofic stimulul de creștere de care ai nevoie. Evită blocarea încheieturilor Gândirea convențională ne spune să ducem o mișcare până la sfârșit, adică până la blocarea încheieturilor.

Durere cot de la sala

Dar când blochezi o încheietură — adesea în cazul împinsului din culcat sau a extensiilor pentru triceps — greutatea ajunge să fie susținută doar de ea. Când lucrezi cu greutăți mici, nu reprezintă o problemă, dar de cum faci pasul către greutăți mai provocatoare apar problemele.

De obicei pentru articulatii medicul iti prescrie un set de exercitii pe care trebuie sa il urmezi acasă, dar intai te prezinți la câteva sedinte La clinica. De exemplu acum ceva timp din cauza exercițiilor pe care le făceam la sala,fara încălzirea articulatiilor, am avut o durere a umarului foarte severa cand incercam sa antrenez deltoidul. Umerii si-au revenit acum pot lucra din nou sala dar cu încălzire înainte a articulatiilor.

Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului În plus, blocarea încheieturilor reduce timpul sub dureri articulare la cot în timpul exercițiului pe care îl are mușchiul, făcându-ți antrenamentul mult mai ineficient.

Pentru a evita durerile este cel mai bine să nu blochezi încheieturile. Nu duce la capăt mișcarea, ci oprește-te înainte să extinzi complet brațul sau piciorul. Astfel vei menține toată greutatea pe mușchi, vei evita durerile și vei obține un stimul mai bun pentru creșterea masei musculare.

medicamente pentru osteochondroză pentru a îmbunătăți circulația sângelui

Acestea au fost cele 5 sfaturi ce îți vor reduce sau elimina durerea din timpul antrenamentului. Totuși, ține minte că cel mai bine este să consulți un specialist care îți va da indicații specifice problemei tale. Sper că ai găsit acest articol ajutător și că vei evita durerile viitoare. Baftă, și nu uita: Stai în Formă! Visited 1.

cum să tratezi articulațiile sfâșiate